Do każdego zamówienia powyżej 100 zł zdjęcie z autografem GRATIS
Na skróty

Zwroty i reklamacje

Zwroty

Kupujący uprawniony jest do odstąpienia od zawartej umowy sprzedaży Towaru nieznakowanego w terminie 14 dni od dnia odebrania Towaru bez podawania przyczyn. Kupujący nie ponosi kosztów odstąpienia od umowy za wyjątkiem kosztów odesłania zakupionego Towaru do Sprzedającego.

Jak zgłosić zwrot?

Oświadczenie możesz złożyć:

  • na formularzu dostarczonym wraz z zamówieniem
  • poprzez przesłanie pocztą elektroniczną na adres bok@admiros.pl
  • listem poleconym na adres Biura Obsługi Klienta: ul. Zgierska 249A, 91-495 Łódź,
  • poprzez wypełnienie formularza znajdującego się tutaj.

Twoje dokonane płatności zostaną zwrócone zgodnie z przepisami określonymi w regulaminie sklepu, ale nie później niż 14 dni od momentu otrzymania od Ciebie oświadczenia o rezygnacji z umowy.

Reklamacje

Po stwierdzeniu wady w Twoim zamówieniu masz prawo złożyć reklamację, w której wskażesz powód oraz żądanie reklamacyjne. Możesz złożyć reklamację według swojego wyboru poprzez:

  • przesłanie jej pocztą elektroniczną na adres bok@admiros.pl
  • listem poleconym na adres Biura Obsługi Klienta: ul. Zgierska 249A, 91-495 Łódź

Do reklamacji ustosunkujemy się nie później niż w ciągu 14 dni od daty jej złożenia.
W przypadku wymiany Towaru na wolny od wad - koszty dostarczenia go do Kupującego pokrywa Sprzedający.